Skoči na glavno vsebino
Select Page

CŠOD BOHINJ

Naš izlet do Bohinja se je začel v ponedeljek, ko smo se zjutraj ob 7.15 odpeljali z avtobusom. V Fokovcih in Bogojini smo pobrali učence 9. in 8. razreda, ki so se nam pridružili na izletu. Peljali smo se 4 ure, med potjo pa smo se ustavili tudi na počivališču, kjer smo opravili malico. Ko smo prispeli do Centra šolskih in obšolskih dejavnosti v Bohinju, smo imeli kosilo, nato so nas razvrstili po sobah. Kovčke smo odnesli v sobe in se delno razpakirali. Razdelili so nas v 3 skupine. Skupina A je odšla na vožnjo s kanuji po jezeru. Kanuizem je bil zelo naporen, saj so nas po nekaj minutah začele boleti mišice na rokah. Skupini B so pokazali, kako je najlažje preživeti v naravi. Preizkusili smo se v prižiganju ognja in filtriranju vode. Skupina C je odšla na kratek pohod do Ribčevega laza. Po dejavnostih smo imeli 1 uro prostega časa. V tem času smo se družili, se spoznavali z drugimi šolami in igrali namizni tenis. Odšli smo na večerjo, po večerji pa smo imeli večerni pohod. Ko smo prišli nazaj, smo se pripravili na spanje in ob 22.00 je moral biti nočni mir. Prvi dan je bil zelo naporen zaradi vožnje, a hkrati je bilo tudi zelo lepo, saj je bila pokrajina zelo lepa. CŠOD Bohinj se nahaja v bližini Bohinjskega jezera, razgled iz sob pa je prečudovit; pogled seže na Triglavski narodni park in Bohinjsko jezero. V torek smo vstali ob 7. uri, nato pa smo se udeležili jutranjega pohoda, ki nas je spravil v dobro voljo, saj smo se zaradi njega prebudili. Skupina A je odšla do Bohinjskega jezera, kjer so se s kajaki odpeljali do drugega konca jezera, tam so raziskali vrstno pestrost jezera. Skupina B je peš odšla do Triglavskega narodnega parka, kjer so si ogledali korito in naravo. Skupina C je imela orientacijski pohod, kjer so s pomočjo kompasa pomagali najti določene točke. Uporaba kompasa ni bila lahka, saj so se nekateri tudi izgubili. Po kosilu je skupina A imela preživetje v naravi, skupina B kanuizem, skupina C pa je imela prosti čas. Po večerji smo imeli večerne igre, kjer smo igrali Activity. V sredo zjutraj smo se s pomočjo pantomime postavili od najstarejšega do najmlajšega.  Po zajtrku se je skupina A odpravila peš do Triglavskega narodnega parka, kjer so spoznali geografske značilnosti pokrajine. Skupina B je v prostem času odšli na pohod po okoliških poteh. Skupina C je cel dan bila na Bohinjskem jezeru, kjer so se preizkusili v kanuizmu. Večer smo se vse skupine združile in smo se spoznali z astronomijo. Bilo je zelo zanimivo, saj smo spoznali veliko novega o našem planetu in osončju. V četrtek zjutraj smo imeli jutranji šport, pri katerem smo šli na kratek tek, ki nas je pošteno prebudil. Skupina A je šla na kolesarjenje. S kolesi so šli do slapa in na sladoled. Skupina B je spoznala geografske značilnosti Bohinjskega jezera in okolice. Izvedeli so, da je v jezeru največ postrvi. Skupina C je šla do Triglavskega narodnega parka in Hudičevega mosta. Popoldan smo se razdelili na dve skupini, lahko smo šli kolesarit ali na pohod. Naš razred je zbral pohod, na katerem smo se odpravili do pokopališča, ki je nastal po prvi svetovni vojni. Zvečer smo imeli cirkus in zabavo, kjer smo se družili in plesali. V petek smo zjutraj vsi odšli do slapa Savice, ki je bil prelep. Če smo ga želeli videti, smo se morali povzpeti po dolgih in strmih stopnicah. Po kosilu smo se spakirali in se odpravili proti Prosenjakovcem. Vsem pohodnikom in ljubiteljem narave priporočamo obisk Bohinja, saj je lep in nepozaben.

                                                      učenci 9. razreda

DAN SONCA

Sonce, nam najbližja zvezda, oddaljena 150 milijonov kilometrov, blagodejno vpliva na ves živi svet. Brez njega si življenja na Zemlji v takšni obliki, kot ga poznamo sedaj, ne moremo predstavljati.

VABILO

EKO DAN

V torek, 21. 5. 2024, smo izvedli eko dan na temo Sobivanje človeka z naravo. Obiskala sta nas predstavnika Krajinskega parka Goričko, ki sta nam podrobneje predstavila svoje delo, spoznali pa smo, kako zelo pomembni so nadzorniki, ki delujejo v naravnih parkih. Učenci so se razdelili v dve skupini, kjer so aktivno dopolnjevali in poglabljali znanje, ki so ga pridobili med poukom. Spoznavali smo različne rastlinske in živalske vrste Krajinskega parka Goričko, doživljali življenjska okolja, ki jih te vrste imajo, hkrati pa skušali razumeti, kako pomembno je sobivanje človeka z naravo. Poglaviten cilj, ki smo ga in ga tudi ves čas zasledujemo, je pozitiven odnos do narave in okolja, v katerem živimo.

Dan za dnem smo lahko hvaležni, da smo v tako čudovitem, mozaičnem okolju in prepričali smo se o dejstvu, ki ga navaja ruski pisatelj Tolstoj: resnična sreča je biti z naravo, jo gledati in se pogovarjati z njo. 

Lavra Černela, eko koordinatorica

NAP VILÁGNAPJA

Nincs a természetben felségesebb tárgy, mint a nap, sem magasztosabb és meghatóbb, mint a csillagos ég.

(Andrássy István)

POMEMBNO:/
FONTOS:


Ob 40 letnici DOŠ Prosenjakovci/A pártosfalvi KÁI 40. évfordulójára:


Predstavitveni video/Bemutató videó:


Koledar dogodkov/ Eseménynaptár

varna raba interneta
TOM_logotip

Šolsko glasilo - ČEBELICA/
Az iskolaújság - MÉHECSKE:

Dostopnost